صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
کد خبر: 14278
گزارشگر: 2
۹۰۸
۰
۰
۲
زیباتر شدن فضا

قیمت و خرید فلاور باکس فایبر گلاس

قیمت و خرید فلاور باکس فایبر گلاس
خرید فلاور باکس فایبر گلاس در انواع مدل های مختلف و جدیدترین طرح های زیبا و بادوام با ارسال فوری به تمامی شهرهای ایران و بدون هزینه ارسال

در حال حاضر که همه بناها و فضاها به سمت مدرن شدن پیش میرود داشتن روف گاردن در حال همه گیر شدن در معماری امروزه می باشد، در تزئین و دکور روف گاردن نیز فلاورباکس ها همیشه حرف اول را میزنند و با استفاده از این فلاورباکس به زیباتر شدن این فضا کمک می کنند.
در این بخش می خواهیم به ویژگی های فلاورباکس فایبرگلاس و قیمت فلاور باکس فایبر گلاس بپردازیم، پس با ما همراه باشد.

 

فلاورباکس به چه معناست؟

 

فلاورباکس که یک لغت انگلیسی است همان جعبه گل می باشد، که ما در فرهنگ لغت فارسی به آن گلدان نیز می گوییم. فلاورباکس ها در اندازه و سایزهای مختلف و رنگ ها و جنس های مختلف وجود دارند. از فلاورباکس ها برای پرورش گل ها و گیاهان استفاده می شود.

 

انواع فلاورباکس

 

بسته به معماری و سبکی که ساختمان و خانه ی شما دارد شما می توانید یکی از انواع فلاورباکس ها را انتخاب کنید، فلاورباکس ها در متریال های مختلفی وجود دارد که در این بخش به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت:

 

فلاورباکس فایبرگلاس

 

این مدل از فلاورباکس ها وزن کمتری نسبت به دیگر فلاورباکس ها دارد و متریال آن از رنگ و زرین می باشد، این مدل به دلیل شیک و مدرن بودن آن انتخاب بسیاری از افراد خوش سلیقه و معماران داخلی می باشد، این مدل از گلدان ها با اینکه مزایای زیادی دارند اما می توان گفت که ایراداتی نیز دارند، یکی از این معایب این است که نسبت به فلاورباکس های بتنی مقاومت کمتری دارند.

 

فلاورباکس سنگی

 

فلاورباکس های سنگی اگر چه مقاومت بسیار خوبی در برابر نور و آفتاب و باران و ... دارند اما یک عیبی که می توان از این مدل از گلدان ها گرفت این است که بسیار سنگین هستند و جابجایی آنها کمی سخت می باشد.

 

فلاورباکس فلزی

 

فلاورباکس های فلزی یکی دیگر از انواع فلاوباکس ها می باشد، این مدل از گلدان ها به دلیل اینکه در برابر رطوبت هوا مقاوم نیستند و زنگ می زنند نیاز به این دارند که از رنگ های عایق استفاده شود.

 

فلاورباکس شیشه ای

 

این مدل از گلدان ها از آنجایی که بسیار آسیب پذیر هستند و احتمال شکستن آنها وجود دارد، به همین دلیل در دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود.

 

فلاورباکس چوبی

 

فلاورباکس های چوبی با اینکه بسیار زیبا و شیک می باشند اما معایبی نیز دارند این مدل از گلدان ها در مقابل رطوبت مقاومت خیلی زیادی ندارد، به همین دلیل باید به خوبی نگهداری شود.

 

فلاورباکس پلاستیکی

 

اگر میخواهید فلاورباکس با قیمت مناسب را خریداری نمایید ما به شما فلاورباکس های پلاستیکی را پیشنهاد می دهیم، این مدل از گلدان ها بسیار سبک هستند و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد و در انواع رنگ ها و مدل های مختلف در بازار موجود می باشد، برای مشاهده ی انواع فلاورباکس ها می توانید به فروشگاه اینترنتی گل و گیاه هانی گل مراجعه نمایید.

 

فلاورباکس سفالی

 

اگر میخواهید به روف گاردن ها یا حیاط خانه و یا منزلتان حال و هوای نوستالژیک بدهید، بهتر است فلاورباکس های سفالی را انتخاب کنید؛ گلدان های سفالی هم مقاوم است هم در رنگ های مختلفی وجود دارند که متداول ترین آن رنگ آبی می باشد.

 

چه گل ها و گیاهانی را می توانیم در فلاورباکس فایبر گلاس بکاریم؟

چه گل هایی را می توانیم در فلاورباکس بکاریم

درون فلاورباکس ها، گل ها و گیاهانی که ریشه ی بسیار بزرگی ندارند می توان به راحتی کاشت، اما باید دقت داشت که، اگر فلاورباکس را برای فضاهای باز استفاده میکنید گیاهانی را بکارید که مناسب فضای باز باشند و مقاوم در برابر نور و باد و آفتاب باشند، اگر فلاورباکس را برای داخل آپارتمان یا سالن و ... خریداری می کنید باید درون آن گیاهی را بکارید که مناسب فضای آپارتمانی و داخلی بنا باشد.
در تالارها، سالن ها، لابی هتل ها و ... از فلاورباکس فایبرگلاس استفاده می شود، زیرا زیبایی خاصی به آن فضا می دهد و برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب می باشد.

 

تنوع اندازه در فلاورباکس فایبر گلاس

 

یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت فلاورباکس فایبرگلاس تاثیر دارد اندازه آن می باشد، فلاورباکس ها از عمق ۲۰ سانت به بالا می باشد و در برخی موارد به عمق 1 متر نیز می رسد و بیشتر برای گیاهانی استفاده می شود که ریشه ی بزرگتری دارند و رشد آنها سریع می باشد. هر چه اندازه فلاورباکس بزرگتر باشد قیمت آن نیز به نسبت بیشتر می شود.

 

فلاورباکس ها چه مزایایی دارند؟

 

. فلاورباکس ها در رنگ ها و سایزها و متریال های مختلفی وجود دارند به همین دلیل به راحتی می توان آن را با توجه به دکوراسیون و ... ست کرد.
این فلاورباکس ها به راحتی قابل جابجایی هستند، حتی فلاورباکس هایی که جنس سنگی و سفالی دارند نیز با کمک وسایل جابجاکننده ی اجسام سنگین قابل حمل هستند.
به راحتی می توان فلاوباکس ها را تغییر داد، اگر از فلاورباکس خود رضایت ندارید می توانید به راحتی آن را عوض کنید و گیاه خود را در فلاورباکس دیگری بکارید.
فلاورباکس ها هزینه ی مقرون به صرفه ای دارند به همین دلیل می توانید برای فضای سبز خود از این فلاورباکس فایبرگلاس استفاده کنید. برای مشاهده ی طرح های مختلف فلاورباکس می توانید به وب سایت هانی گل مراجعه نمایید.

 

معایب فلاورباکس چیست؟

 

فلاورباکس ها مناسب گیاهانی که ریشه بزرگی و عمیقی دارند نیستند.
زمانی که شما فلاورباکس ها را برای گیاهان خود انتخاب میکنید مجبورید که پس از مدتی که گیاه شما رشد کرد آن را عوض کنید.
احتمال اینکه فلاورباکس ها بشکنند و یا ترک بردارند و رنگ آنها برود هست، پس بهتر است بسته به نیاز خود بهترین فلاورباکس را انتخاب کنید.

 

اشکال مختلف فلاور باکس فایبر گلاس چیست و هر کدام از آنها چه کاربردی دارد؟

 

با توجه به محیطی که میخواهید فلاورباکس فایبرگلاس را قرار دهید، اشکالی که باید انتخاب و خریداری نمایید متفاوت است، در بخش زیر میخواهیم هر کدام از اشکال فایبر گلاس و کاربرد آن را توضیح دهیم:

 

فلاور باکس فایبر گلاس مخروطی

 

برا فضاهای لوکس از این مدل از گلدان ها استفاده می شود، این فلاورباکس مخروطی شکل بیشتر برا گیاهانی که ریشه آنها بلندتر است با توجه به عمق ریشه انتخاب می شود.

 

فلاور باکس فایبر گلاس مستطیل و مربع شکل

 

این پلنترهای فایبر گلاس که بسیار جذاب و شیک هستند بیشتر برای مکان ها ی عمومی، تجاری و حتی مجتمع های مسکونی استفاده می شود.

 

فلاورباکس فایبرگلاس گرد و بیضی شکل

 

این مدل از فلاورباکس ها برای فضای سنتی و همچنین مدرن مورد استفاده قرار میگیرد. فایبرگلاس گرد و بیضی بسیار شیک و جذاب می باشد و طرفداران زیادی در بین فلاورباکس های فایبرگلاس دارد.

 

قیمت فلاور باکس فایبر گلاس چگونه تعیین می شود؟

 

اگر در دکوراسیون خود از فایبرگلاس ها استفاده می کنید بهتر است که قیمت این گلدان ها را نیز مد نظر داشته باشید. عواملی که در قیمت فلاورباکس فایبرگلاس ها تاثیر دارند عبارتند از: سایز فلاورباکس فایبرگلاس، جنس و متریال گلدان ها این دو مهم ترین عامل موثر در قیمت فلاوباکس فایبرگلاس می باشند. برای اطلاع دقیق از قیمت این گلدان ها می توانید به وب سایت هانی گل مراجعه نمایید و فلاورباکس های خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

https://www.asianews.ir/u/a0p
اخبار مرتبط
اگر شما هم با دیدن چراغ های محوطه در کافه های شیک وسوسه به خرید چراغ های محوطه ای شده اید، با ما همراه باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید